Puffi, šivanje, trženje in poslovne storitve Aljaž skornšek s.p.
Vrenska gorca 16
3255 Buče

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Celju dne 1. 3. 2017.

ID za DDV: SI54165130, podjetje je zavezanec za DDV

IBAN: SI56 0284 3026 3769 467, NLB d.d. (SWIFT, LJBASI2X)

E-pošta: info@puffi.si
Telefon: 040/416-450

S spletno trgovino www.puffi.si (v nadaljevanju spletna trgovina/trgovina) upravlja podjetje Puffi, šivanje, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/podjetje/Puffi/trgovina).

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih v spletni trgovini www.puffi.si, ki jo upravlja podjetje Puffi, trženje in poslovne storitve s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/podjetje/Puffi/trgovina).

Vsak uporabnik je obvezen spoštovati splošne pogoje poslovanja, ki veljajo v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred dokončno oddajo naročila z obveznostjo plačila je uporabnik vsakič posebej opozorjen na veljavne splošne pogoje, ki jih mora potrditi in z njimi soglašati. Splošni pogoji poslovanja so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

Z oddajo naročila v katerikoli obliki se šteje, da uporabnik v celoti sprejema te splošne pogoje poslovanja.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, podatek o tem, ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun),
  • kontaktne podatke (e-poštni naslov, fizični naslov podjetja, telefonska številka),
  • bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti teh podatkov (če je časovno omejen),
  • dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bo na voljo v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (vključno z načinom, krajem in rokom dostave),
  • končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena ter mora prikazovati, ali vključuje davke, stroške dostave ali druge morebitne dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (če je časovno omejen),
  • načine plačila in možnosti dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, ter pogoje za odstop; prav tako mora biti jasno navedeno, če in kolikšen strošek vračila nosi kupec,
  • pojasnilo postopka reševanja pritožb, vključno s kontaktnimi podatki odgovorne osebe ali službe za podporo strankam.

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga oz. ob neupoštevanju navodil in opozoril ponudnika, ponudnik ne odgovarja.

Zaposleni v podjetju Puffi, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče, ki upravlja spletno trgovino www.puffi.si, niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga.

Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne trgovine www.puffi.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila, če pride do bistvene napake v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka preko javno dostopnih in objavljenih kanalov oz. kontaktnih podatkov podjetja (e-pošta, naslov, telefon).

Uporabnik lahko v spletni trgovini www.puffi.si odda naročilo kot gost ali kot registriran uporabnik. Registracija za nakup ni obvezna.

Sam postopek registracije je hiter in preprost. Ob prijavi na spletno stran si uporabnik ustvari svoj račun, prek katerega lahko: ureja osebne podatke, naslove za dostavo, plačilne metode, spremlja statuse naročil, preverja zgodovino nakupov in enostavno ponovi pretekle nakupe.

Vsak registrirani uporabnik prejme uporabniško ime in geslo za prijavo. Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabniško ime predstavlja elektronski naslov, ki ga vnese ob registraciji. Na ta naslov uporabnik prejme potrditveno e-pošto za dokončanje registracije. Uporabnik je odgovoren, da geslo in dostop do svojega računa uporablja izključno on ali pooblaščena oseba. Registracija uporabniku omogoča boljši pregled nad preteklimi nakupi in hitrejše obvladovanje naročil.

Do nakupa v spletni trgovini kupec pride v nekaj enostavnih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda vsebino košarice, vnese podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago ponudnik nato dostavi na izbrani naslov v najkrajšem možnem času.

Kupec v spletni trgovini kupuje tako, da po želji izdelke dodaja ali odstranjuje iz svoje »KOŠARICE«. S pomikom miške na »V KOŠARICI« se kupcu prikaže seznam dodanih izdelkov. S klikom na gumb »V KOŠARICI« si kupec ogleda podrobnosti izdelkov v košarici in skupni znesek naročila (brez stroškov dostave in drugih morebitnih stroškov, povezanih z načinom plačila).

V razdelku »UPORABI KODO KUPONA« lahko kupec vnese veljavno kodo za popust v polje »VNESI KODO KUPONA« in klikne gumb »UPORABI«.

Pred zaključkom naročila, s klikom na gumb »NA PLAČILO«, lahko kupec po potrebi vnese morebitne spremembe ali popravi napake tako, da se vrne na podrobnosti svoje košarice.

S klikom na »NA PLAČILO« se kupec pomakne na naslednji korak naročila. Najprej vnese podatke plačnika (ime, priimek, e-poštni naslov, naslov za dostavo in telefonsko številko). Telefonska številka je obvezna, saj omogoča, da kupec prejema brezplačna obvestila o poteku naročila s strani ponudnika ali dostavne službe.

Če želi kupec prejeti račun na podjetje, označi polje »RAČUN NA PODJETJE« in vnese naziv podjetja ter davčno številko.

Če kupec želi dostavo na drug naslov, označi polje »ŽELIM DOSTAVO NA DRUG NASLOV« in vnese podatke o naslovu za dostavo. Če tega ne označi, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki je naveden na računu. Nato kupec izbere način plačila in dostave. Pred oddajo naročila je kupec izrecno opozorjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila ter da se mora strinjati s splošnimi pogoji poslovanja.

Nakup se zaključi s klikom na gumb »NAROČI ZDAJ«. Kupcu je skozi celoten postopek omogočen pregled nad naročilom in poprava morebitnih napak vse do zaključka naročila.

Uporabnik lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z ustreznimi spremembami in na e-poštni naslov info@puffi.si pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila. Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na številki 040 416 450.

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po povzetju
    Plačilo po povzetju omogoča plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa. Pri plačilu s kreditno kartico dostavna služba zaračuna dodatni strošek v višini 1,13 % od vrednosti odkupnine.
  2. Plačilo po predračunu (na TRR)
    Predračun boste prejeli na e-naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Rok za plačilo predračuna je tri (3) delovne dni. Če plačilo v tem času ni izvedeno, ponudnik ne jamči več za rezervacijo naročenih izdelkov.
    PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p.
    TRR: SI56 0284 3026 3769 467, NLB d.d. (SWIFT: LJBASI2X)
  3. Plačilo s plačilnimi karticami
    Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika, zato je varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcij z avtorizacijami kartic v realnem času. Sprejemamo naslednje kartice:
  4. Plačilo preko sistema PayPal
    PayPal omogoča varno plačilo s karticami Visa in Mastercard. Če izberete ta način plačila, bo nakazilo vidno v nekaj minutah. Če plačilo ni izvedeno v nekaj dneh, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ali telefona.

Pomembne informacije o plačilih
Glede na izbran način plačila (npr. PayPal, obročno plačilo s kartico Diners Club ipd.) lahko kupcu nastanejo dodatni stroški, kot so provizije in drugi stroški, ki jih zaračuna ponudnik plačilnih storitev. Ti stroški niso vključeni v ceno izdelka, temveč se izračunajo in prikažejo ločeno ob zaključku naročila. Kupec je s temi stroški seznanjen že pred oddajo naročila in so jasno navedeni v povzetku naročila ter na izdanem računu.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena elektronsko na strežniku ponudnika in je dostopna na zahtevo preko e-pošte info@puffi.si. Za preverjanje podatkov ali vprašanja glede naročila nas lahko pokličete na 040 416 450 ali nam pišete na info@puffi.si.

PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec celoten znesek naročila plača podjetju PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče.

Kupec prejme izdan račun na elektronski naslov, ki ga je navedel v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Račun je prav tako priložen paketu z naročenimi izdelki. Če kupec naroča izdelek kot darilo za drugo osebo in želi, da račun ni priložen paketu, naj o tem obvesti prodajalca ter zahteva, da se račun pošlje le na njegov e-poštni naslov.

Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja tako znotraj Republike Slovenije kot tudi v tujino, predvsem na območje držav članic EU.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na izbrani način plačila), prav tako pa vključuje obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

Čas dostave je od 1 do 5 delovnih dni po prejemu plačila – med vikendi in prazniki dostava ni možna. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Na voljo imate možnost osebnega prevzema na lokaciji PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p. ali dostavo na vaš izbrani naslov.

Pogodbena partnerja za dostavo sta GLS in DPD, ki pakete dostavljata v dopoldanskem času na naslov, naveden ob naročilu. Če ste v dopoldanskem času odsotni, lahko izberete dostavo na drug naslov, paketomat ali prevzemni center. V primeru odsotnosti dostavljavec pusti obvestilo z nadaljnjimi navodili za prevzem. Če naročenega blaga ne prejmete v nekaj dneh po odpošiljanju, nas nemudoma obvestite. Ponudnik bo preveril status pošiljke in vas o tem obvestil.

Stroški dostave
Strošek dostave v Sloveniji je odvisen od vrednosti in teže naročila ter se izračuna pred zaključkom nakupa po vnosu podatkov za dostavo.
Za naročila nad 150 € je poštnina po Sloveniji brezplačna.

Blago dostavljamo tudi v številne evropske države. Seznam držav je na voljo v nogi spletne strani poleg izbora jezika. Pakete odpošiljamo vsak delovni dan.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago in ponudniku ni povrnil povzročene škode.

Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno, ali v primeru, da ponudnik prejme obvestilo s strani banke ali državnega organa o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.

V primeru zavrnitve naročila kupec prejme obvestilo z vsebino »NAROČILO ZAVRNJENO«.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za zaščito teh podatkov uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah preko sistema Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika, kar zagotavlja dodatno varnost pri plačevanju.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket ali izdelek v njem fizično poškodovan, da manjkajo artikli ali pa pošiljka kaže znake odprtja, mora o tem takoj obvestiti tako ponudnika kot dostavno službo. Obvestilo naj poda ob samem prevzemu takoj po dostavi. Poleg tega je kupec na zahtevo dostavne službe ali ponudnika dolžan izpolniti ustrezne obrazce in priložiti potrebne dokaze za reševanje reklamacije.

Da bi čim bolje zavaroval dokaze, naj kupec skupaj z obvestilom pošlje fotografije pošiljke, nalepke z informacijami o dostavi (številka pošiljke, izvajalec dostave), slikovno gradivo poškodovane embalaže (notranje in/ali zunanje) ter poškodovanega artikla. Prav tako naj priloži kratek opis nastale poškodbe.

Če kupec že ob dostavi opazi poškodbo paketa ali sledi odprtja, lahko prevzem paketa zavrne. Priporočljivo je, da po možnosti paket fotografira in o težavi nemudoma obvesti ponudnika na e-mail info@puffi.si z zadevo: REKLAMACIJA/POŠKODBA PAKETA, ali pa pokliče na številko 040 416 450.

Podatki o tem, ali je izdelek na zalogi, so jasno prikazani v opisu vsakega artikla. Ko kupec odda naročilo, bodo izdelki dostavljeni v roku, ki je naveden v potrditvi naročila. Standardni rok za dostavo je običajno tri (3) delovne dni po prejetju plačila.

Če pa pride do povečanega števila naročil, kot na primer med popusti ali posebnimi akcijami, ki so objavljene na spletni strani ali v spletni trgovini Puffi, se lahko rok dobave podaljša do največ 10 delovnih dni. Če kupec zaradi daljšega roka dostave ne želi počakati, lahko preprosto odstopi od naročila in ga ne dokonča.

Vse cene, prikazane na spletni strani, so v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je drugače navedeno. Cene v spletni trgovini veljajo za izdelke, pri čemer stroški poštnine ali dostave niso vključeni v ceno in se obračunajo dodatno.

Če gre za podjetja oz. zavezance za DDV, je pri naročilu obvezno predložiti identifikacijsko številko ali davčno številko. Cene veljajo od 1. 1. 2024 naprej do preklica ali sprememb.

Kupec je o višini stroškov dostave obveščen v povzetku naročila pred potrditvijo naročila, kjer so stroški jasno prikazani ločeno. Stroški dostave so navedeni tako na naročilu kot tudi na računu za izdano blago, in kupec jih poravna skupaj z zneskom naročila. Stroški dostave so del končne cene celotnega naročila.

Stroški dostave se izračunajo samodejno ob oddaji naročila, pri čemer so prikazani že pred potrditvijo naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške pakiranja in priprave. Ti stroški se lahko spreminjajo v skladu s cenikom dostavne službe, vendar po sklenitvi pogodbe (skladno s splošnimi pogoji) ne morejo več biti spremenjeni.

Veljavne cene so tiste, ki veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo za spletne nakupe in pod pogoji plačila, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

V spletni trgovini so prikazane redne in akcijske cene:

  • Redne cene veljajo za vse uporabnike spletne trgovine (prijavljene in neprijavljene). Te cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
  • Akcijske cene imajo omejeno veljavnost in so namenjene vsem uporabnikom spletne trgovine. Veljajo za določene izdelke ali kategorije ter so posebej označene. Akcijske cene veljajo za omejeno količino, primerno za gospodinjstva, in so lahko dnevne, tedenske, mesečne ali večdnevne, odvisno od povpraševanja in zaloge.

Sredstva, vplačana po predračunu, se ne obrestujejo, če plačilo predračuna ni izvedeno več kot 5 delovnih dni pred datumom dobave.

  • Cena artikla je končna cena, po kateri potrošnik kupi izdelek.
  • Prvotna cena je stara, višja cena artikla, ki je veljala pred popustom.
  • Akcijska cena velja za omejen čas, datumsko določeno, in se lahko podaljša ob razpoložljivosti zalog.
  • Najnižja cena v zadnjih 30 dneh je najnižja cena, ki je bila uporabljena v zadnjih 30 dneh pred znižanjem.
  • Skupna cena je seštevek cen vseh artiklov, ki niso v paketu.

Popustne kode, kuponi za popust ali promocijske kode omogočajo različne ugodnosti pri nakupih v spletni trgovini. Aktivne kode so običajno prikazane na oglasih na glavni strani, v promocijskih e-sporočilih ali drugih medijih, kot so družbena omrežja. Te kode lahko prinašajo različne vrste ugodnosti, kot so darila, odstotni popusti, fiksni popusti, popusti na izbrane izdelke ali kategorije, popusti na celotno košarico, brezplačna dostava ali kombinacija več ugodnosti.

Kode za popust imajo omejeno veljavnost. Če kupec kodo za popust izkoristi in kasneje prekliče naročilo (ne glede na razlog), mu ne pripada nova ugodnost, saj se šteje, da je kodo že uporabil.

Popustne kode ni mogoče kombinirati z drugimi popusti, razen če je to izrecno navedeno. Prav tako jih ni mogoče uporabiti za nakup darilnih bonov. Ponudnik bo vedno jasno označil, kateri izdelki ali storitve so izvzeti iz akcijskih ponudb. Kode za popust ni mogoče zamenjati za denar. Če pri nakupu uporabite kodo za popust ali promocijsko kodo in kasneje odstopite od pogodbe, se ta koda upošteva kot popust, zato vam ne bo vrnjena. Vrnjen bo le znesek, ki ste ga dejansko plačali.

Kako uporabiti kodo za popust:
Kupec izbere želene izdelke in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec zaključi z izbiranjem izdelkov, v polje »VNESI KODO KUPONA« vnese kodo in potrdi s klikom na »UPORABI«. Popust se samodejno odšteje od skupnega zneska naročila, pri čemer ostane le še znesek, ki ga mora kupec plačati.

Kode za popust so lahko omejene na enkratno uporabo ali na določeno število nakupov. Različne oblike popustov in ugodnosti ni mogoče kombinirati v enem naročilu.

Ko kupec klikne na »NA PLAČILO«, vnese svoje podatke, izbere način dostave in določi način plačila.

Zagotavljamo vam 100% varen nakup in pravico do odstopa od nakupa ter vračila blaga skladno z ZVPot.

Zagotavljamo vam 14-dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo o odstopu mora kupec poslati pisno na naslov PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče, ali po e-pošti na info@puffi.si.

Kupec mora nato v roku nadaljnjih 14 dni vrniti blago na naslov podjetja. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se obračuna glede na cenik dostavne službe). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali zmanjšano brez krivde kupca. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo, skladno z zakonom, vrnili opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh. Kupec mora ob vračilu priložiti račun za blago ter osebne podatke in številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vračilo.

Menjava izdelka:
Če kupec ugotovi, da mu velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga lahko brez težav zamenja za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Stvarne napake:
Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če prodajalca o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. V obvestilu mora natančno opisati napako in omogočiti pregled izdelka. Obvestilo o napaki lahko pošlje na naslov PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče, ali po e-pošti na info@puffi.si. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve blaga. Če se napaka pojavi v prvih šestih mesecih od izročitve, se šteje, da je obstajala že ob izročitvi. Pravice iz naslova stvarnih napak ugasnejo po dveh letih od obvestila o napaki.

Reklamacije:
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Če kupec prejme izdelek, ki ne ustreza opisu (napačen izdelek, količina, barva ali odstopanje od naročila), ima pravico do reklamacije. Kupec lahko zahteva zamenjavo, popravilo ali vračilo kupnine. Reklamacije je mogoče urediti osebno ali po dogovoru vrniti blago po pošti na stroške prodajalca. Če gre za napako, ima kupec pravico zahtevati zamenjavo izdelka, vračilo plačanega zneska ali odpravo napake, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE

Ponudnik se zavzema za spoštovanje vseh zakonov, ki urejajo varstvo potrošnikov. Vse morebitne nejasnosti, pripombe ali pritožbe bo obravnaval čim prej, pri tem pa upošteval veljavne zakonske predpise (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in si prizadeval za sporazumno rešitev vseh sporov.

Če imate pripombo ali pritožbo glede spletne trgovine, komunikacije ali poslovanja ponudnika, nas lahko kontaktirate na naslednje načine:

  • Po pošti na naslov: PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., Vrenska gorca 16, 3255 Buče (prosimo, da pripišete »PRITOŽBA«)
  • Preko e-pošte na naslov: info@puffi.si
  • Po telefonu na številko: 040 416 450

Vse pritožbe bomo obravnavali zaupno. Ponudnik bo v roku petih (5) delovnih dni po prejemu pritožbe potrdil njen sprejem in vas obvestil o predvidenem času obravnave, ki je odvisen od kompleksnosti primera. Ves čas vas bomo sproti obveščali o poteku reševanja zadeve.

Zavedamo se, da je reševanje potrošniških sporov pogosto nesorazmerno glede na vrednost zahtevka in stroške, povezane s postopkom, zato si bomo po najboljših močeh prizadevali, da spore rešimo na sporazumen način. Če dogovor ne bo mogoč, bo za reševanje spora pristojno sodišče v Celju.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje tovrstnih sporov v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vse vsebine na spletni strani in v spletni trgovini Puffi (vključno s splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, grafičnimi prikazi, fotografijami, besedili, opisi izdelkov, blagovnih znamk, proizvajalcev, tehnologij ter objavami na blogu) so avtorsko zaščitene in v lasti podjetja PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., ali pa jih podjetje uporablja na podlagi ustreznih pravnih pravic, če so te vsebine last tretjih oseb.

Brez izrecnega pisnega soglasja podjetja PUFFI, trženje in poslovne storitve, Aljaž Skornšek s.p., ali imetnika avtorskih pravic, je strogo prepovedano uporabljati ali kopirati te vsebine za namen ali korist tretjih oseb, bodisi pravnih ali fizičnih.

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.puffi.si.

Trudimo se, da so fotografije izdelkov na spletni strani čim bolj natančne in ustrezajo dejanskemu stanju. Kljub temu lahko pride do razlik v barvnih odtenkih zaradi različnih nastavitev zaslonov ali svetlobnih pogojev pri fotografiranju. Te razlike ne vplivajo na specifikacije ali kakovost izdelkov. Minimalne estetske razlike med dejanskimi izdelki in prikazom na spletni strani ne štejejo za stvarno napako.

NAŠA TRGOVINICA in DELAVNICA

Trška cesta 4

3254 Podčetrtek

ponedeljek- petek 8.00-16.00

sobota 9.00-12.00

nedelja in prazniki zaprto

NAVODILA ZA POT